donderdag 8 februari 2018

Verjaardagskaart Nathalie

3 februari was onze dochter jarig, voor haar maakte ik deze kaart.
Heb de kaart een beetje rustig gehouden, de papiertjes doen hun werk. :)
 
Patroon heb ik op internet gevonden
 

 
 
De volgende materialen heb ik hiervoor gebruikt:
 
Wit parelmoer cardstock
Olijfgroen en roze cardstock
Meeldraadjes
Tilantia
Plaatje is van Joy!Crafts
Pareltjes
 
 

 


 
Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
 
Ally's Angels - Flowers - t/m 16 februari
 
Crafty Friends Challenge Blog - Anything Goes - 9 februari

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...